torsdag 5 maj 2011

Alltså......

...jag ville testa min nya kamera och som den fotonörd jag är så var jag tvungen att plocka upp två modeller direkt från gatan...Ville få varma och känslofyllda bilder men...tja...jag vet inte...







Men....det vart bättre till slut....tycke uppstod och jag fick mina bilder.....







Ont i magen av allt skratt...mätt efter en rullkebab och kallt kaffe så är jag nöjd med kvällen...
Min nya kamera funkar bra...ska bara ha den som reserv...ifall min andra går sönder...
Lite sudd vart det...(2:a bilden)... och jag märkte att jag måste uppgradera mitt RAW program så dessa bilder är inte bearbetade i RAW...

Tack mina kära vänner för en trevlig kväll i vår ETTA´n...

Kram...//AnnHelen

6 kommentarer:

  1. De är varma och känslofyllda...
    Vilken tur att du kan bara plocka modeller direkt från gatan ;)
    Jag gillar dina bilder :)) ...med mer gilla på de svartvita :)
    Härligt inlägg.
    //Halina

    SvaraRadera
  2. Tack Halina för din kommentar...
    ja...visst har jag tur som kan plocka upp så härliga och goa modeller direkt från gatan...
    jag har nog världens bästa friends...:-)

    Kram och tack igen...//AnnHelen

    SvaraRadera
  3. Ett skratt,....förlänger livet,...Tack för det.

    De svartvita gillar jag liiiiite mera,...vad kan det bero på...?? kanske på modellernas förhållningsätt...??

    Kram till duktiga du...// Tess

    SvaraRadera
  4. Tack vännen för dina ord...
    Kommer att bli 150 år...om ett skratt förlänger livet...:-)
    jag tycker att det finns så mycket glädje och värme framför allt i dom svart/vita bilderna...tycker om dom...

    Kram...:-)

    SvaraRadera
  5. Åh vilka underbara bilder!
    Önskar att jag hade varit där med er ♥...

    Kramis och ha en underbar fredag!

    // Elin

    SvaraRadera
  6. Tack snälla Elin för din kommentar....Vi sakande dig igår och nästa gång hoppas jag att du är med...:-)

    Kram...//AnnHelen

    SvaraRadera