lördag 29 december 2012

Mitt 2012 i bilder....

Nu när året står och sjunger på sista versen så är det ju vanligt att man ska summera vad man gjort....
2012...är året då jag verkligen försökte fota porträtt och förstå hur man gör...:-) Jag har fotat mycket...
Men i april hände nåt...jag vet inte vad men...så här ser mitt fotoår ut...

Januari




Februari




Mars




April




Maj





Juni




Juli




Augusti






September





Oktober





November





December





STORT TACK till alla er som stått fram kameran...Ni ska veta vad jag värdesätter att ha modeller att träna och öva på....Jag kommer säkert att höra av mig inför 2013.

GOTT NYTT ÅR!!

Kram....AnnHelen

8 kommentarer:

  1. Du har tagit så många fantastiskt fina porträtt underr året. Du har verkligen utvecklats. ja du i april höjde du blicken, det var väl det som var skillnaden. Önskar Dig ett Gott Nytt År till dig och de dina/brita

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack kära du för din kommentar...
      Ja...du har nog rätt...jag tittade uppåt och fick se en massa ögon...och då ska man ju försöka få skärpan i dom...inte alltid så lätt...-)

      Kram och Gott Nytt År till dig också....

      Radera
  2. Håller med Brita, du har tagit många vackra bilder, även de i April.
    Hoppas du får ett Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du...vad glad jag blir över dina ord...:-)

      Gott Nytt År till dig med...Kram...

      Radera
  3. Fantastiskt o skönt kollage av porträtt , massor av snyggt komponerade bilder med känsla men även fotogena modeller !
    Den första i December sticker ut enl. mig, riktigt riktigt bra !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Ronnie över din ord. Blir jätte glad...:-) Tack!

      Radera
  4. Det var en fin resa jag har gjort genom 2012 med dina bilder. Du kan det där med ljussättning till porträtt som är så svårt.
    Underbara modeller du haft.
    Massor med kramisar till dig
    Gun-Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK kära du för dina ord....Vad glad jag blir över dom...:-)
      Varm kram...

      Radera