torsdag 8 december 2011

Ett bröllop i advent......

....fick jag förmånen att fota i lördags....

John skulle få sin Anna-Maria och sällan har jag skådat ett mer kärleksfullt par...Det gnistrade och sprakade om dom och det var en ren fröjd att fota...
Jag tror det är därför jag älskar bröllop...för just kärleken....

 Vi hade väldigt tur med vädret, soligt, blåsigt och kallt....:-)
Några timmar senare så blåste det upp till storm och det började ösregna....

Här nedan kommer en kavalkad av bilder och jag hoppas ni tycker om dom...:-)




















Stort GRATTIS till er båda och lycka till John med det nya livet nere i Kungsör.

Kram...//AnnHelen

4 kommentarer:

  1. Gillar din serie, dels för att paret går utanför ramen, vågar och visar att de tycker det är roligt. Serien är omväxlande. När jag skrållar kan jag inte tänka mig vad nästa bild kommer att innehålla. AnnHelen du blir bara duktigare och framför allt blir du mer kreativ i ditt fotande. Kram och ha en bra helg/Brita

    SvaraRadera
  2. TACK snälla du...vad du gör mig glad över dina ord....sådana ord sporrar att gå vidare...

    Önskar dig också en trevlig helg...Kram...//A-H

    SvaraRadera
  3. Jättefin bildserie AnnHelen.
    Allra bäst tycker jag om bild nr 4 . Sagolikt vacker bild men en känsla som för mig bakåt i tiden. Sån där kort man kan hitta i mammas gamla bildsamling som är av hårt papper. Inte nu menat som nåt negativt utan den finns en själ i din bild. Trevligt brudpar som verkligen bjuder på sig själva.

    SvaraRadera
  4. TACK Maria för dina jätte fina ord....och jag har också bild 4 som en favorit...jag försökte bildbehandla bilden så att den skulle vara lite från förr och jag kände mig riktig nöjd med den...:-)

    Kram och trevlig helg...//AnnHelen

    SvaraRadera