söndag 18 mars 2012

Livet fortsätter.....

.......fast med lite mer sorg i hjärtat.......

Min älskade svärmor finns inte mer....borta är all smärta som hon bar på....borta är sjukdomen som gav smärtan eko.....
...men kvar finns alla minnen.......





Du finns kvar.....
....i soluppgången
....i stjärnenatten och fågelsången
....i vindens sus och i vågens brus
......i havets glitter

I hjärtat gömmer vi minnena!

Vila i frid Margit och tack för alla trevliga stunder vi haft tillsammans.


.....Livet fortsätter....

//AnnHelen

4 kommentarer:

  1. Vackert AnnHelen! Tack! Mycket fina uppskattande ord!
    Kram Margareta

    SvaraRadera
  2. TACK så mycket...:-)

    Kramar....//AnnHelen

    SvaraRadera
  3. Fina bilder på kvinnan. Ser ut att vara en trevlig och charmig dam.
    Du jag uttryckte mig fel-. Det är klart det är camera Raw som skall graderas upp, men utan den kan jag ju inte plocka upp dem i photoshop. Ännu en väntan. Må ju lära mig Canons program.ja så är det när man kastar sig över en ny modell. ha det gott/brita

    SvaraRadera