lördag 3 mars 2012

Rebecca......

....en annan dotter till en av mina vänner.....Hanna i det förra inlägget är det också...

Jag blir så glad då dom vill ställa upp...så att jag ska få träna och leka lite i studion...och Rebecca gjorde det med besked...Verkligen fin modell.....
Makalöst vackra ögon...

Lite smakprov....














Och två bilder på slutet som jag lekt lite med olika filter i Photoshop....
Ibland kan det vara bra att lägga på ett filter....ifall skärpan sitter lite fel...då syns det inte sååå mycket juh..





TACK till dig goaste Rebecca....Vi syns till studenten...;-)

Kram och en fortsatt trevlig helg önskar jag er alla...

//AnnHelen

4 kommentarer:

  1. Läckert! Här har du lekt ut din kreativitet. Alla fina, gillar den extra med floret och den sista bilden är något extra. vet inte vad, men hennes blick, mjukheten.Ha en bra helg/brita

    SvaraRadera
  2. Tack käraste du för dina fina rader....Blir så glad...:-)
    Håller med om sista bilden...den har verkligen en mjukhet i sig...Tycker också om den...
    Kram...//AnnHelen

    SvaraRadera
  3. Det stämmer :)
    Otrolig fin modell och otrolig fina bilder!
    Kan inte välja någon favorit, tycker om de alla!
    Ha det fint
    Halina

    SvaraRadera
  4. TACK snälla Halina för dina ord...Jag blir glad och uppskattar det mycket...:-)

    Kram...//AnnHelen

    SvaraRadera