måndag 27 juni 2011

En annan sorts.....

.....abstinens....:-)

Var till studion idag för att lämna av lite saker som jag inhandlat på IKEA samt att jag ville testa min IR sändare som har strulat lite och som jag bytt batterier på....

Måste bara få fota...kliade i fingrarna...
Hade med mig min absoluta favoritmodell....Tess.....ett av T.na i ETTA´n och så fina bilder det vart....som vanligt då man har henne framför linsen...

Bjuder på några smakprov...









Ute skiner solen och jag sitter här.....hmmm...men jag var bara tvungen att göra i ordning några bilder.

Ikväll blir det att fota...ett par...ute vid havet...ska bli så kul...

Höres...

Kram...//AnnHelen

2 kommentarer:

  1. Ja... så bra du har det med en sådan vacker modell att tillgå :)))
    Bilderna är underbara! Lika vackert i sv/v som i färg!
    Gillar mycket!
    Mvh Halina

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du för dina fina ord...
    Ja...visst har man det bra med så fina modeller och vänner alldeles runt hörnet...:-)

    //AnnHelen

    SvaraRadera