fredag 18 maj 2012

Ibland så.....

....när man inte har så mycket nytt att komma med så får man till gammalt....
Jag har suttit och lekt och testa mig fram lite i Photoshop vad gäller lite färger, ljus och svart/vitt....

Man måste testa för att lära sig mera...:-)

Jag vet inte om det håller men jag visar er dom...









Gina, Hanna och Amanda.....
Rackarns fina modeller...eller hur...

Önskar er alla en riktig skön helg och snart kommer jag med rykande färska bilder...

Kram...//AnnHelen

2 kommentarer:

  1. Min absoluta favorit är den svartvita bilden. En vacker modell i ett naturligt plagg på en naturlig plats och en fin efterbehandling. Ha en bra helg AnnHelen/brita

    SvaraRadera
  2. Tack kära vän....:-) Ibland blir man osäker när man provar nytt om det håller eller ej....Jag blir glad över dina ord...

    Kramar...//AnnHelen

    SvaraRadera