söndag 26 augusti 2012

Andre´och Josefin.....

.....André känner jag sedan han var en liten knodd. Han är barndomskompis till min son. Josefin känner jag bara som Andrés flickvän. En super trevlig och fin tjej. "Min" André hade inte kunnat hitta finare tjej.

Jag ville ha lite havsbilder och detta par ställde upp och det gjorde dom med bravur.
Ni får tänka att det bara är ca 15 grader i vattnet och så duktiga dom var.

En liten bildkavalkad i vanlig ordning:
















Trots kyla i vattnet så tycker jag att värmen strålade om dessa unga tu.

Tack snälla ni...Varma kramar till er.....:-) Hoppas ingen förkylning kom.

Kram till er alla som läser detta...//AnnHelen

2 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick vara med om denna upplevelse och jag uppskattar stort att få ha lite fina bilder på sig själv och oss två! Ingen förkylning än så länge ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så skönt att höra....Annars får du väl skicka sjukräkningen till mig...
      Vi får göra om det...fast i någon annan tappning nån gång...:-)
      Kram och hälsa A...

      Radera