lördag 5 mars 2011

Första.....

....inlägget i denna blogg ska inte alls bli långvarigt. 
Vill bara i stort sett testa hur allt fungerar. 


En bild på min sons lillebror får bli den första.






Denna bild på lille Emmanuel som tillsammans med sin familj fick avsluta mitt arbete i min första studio. Den var ca 17 kvm och som ni förstår väldigt liten.
Nu har jag tillsammans med tre av mina vänner en ny lokal...som är bra mycket större. Den håller på att göras  iordning för att snart tas i bruk. Behöver jag säga att jag verkligen längtar.


Kram...//AnnHelen

2 kommentarer:

  1. Hej AnnHelen.
    Kul att du gjort en blogg. Jag följer den nu om det är ok?
    Måste få säga grattis till er nya lokal.
    Nu blir det spännande att följa ert arbete där.
    Lycka till!
    Mvh
    Maria

    SvaraRadera
  2. Hej

    Välkommen in i Blogg träsket....=)
    Fin Blogg och jag hoppas att du lägger in möjligheten att fälja dig/din blogg...
    du hittar allt lull om inte så kan vi hjälpas åt....!!

    Och jag längtar oxå...ser fram emot vårt samarbete....!!

    Kram Tess

    SvaraRadera