söndag 6 mars 2011

Den börjar.....

...ta form. Vår nya studio.


Vi har borrat upp skenor i taket där bakgrunderna ska hänga. Lars-Erik och Tommy har verkligen fixat det fint.
Hade dom andra hyresgästerna tänkt sig en sovmorgon så fick dom snabbt glömma det eftersom det hördes i betongtaket. Till och med jag och Tess vart tyst...och det brukar inte hända så ofta.

Jag och Tess har pysslat lite allmänt. Dividerat fram och tillbaka om bakgrunderna ska strykas eller inte. Det är ju inte i handvändning att göra det precis eftersom dom är 3x6 meter.



Vi strykte en bakgrund så får vi se hur vi gör med resten.
Vi borde nog skaffa oss ett bord snart.....


....eftersom kaffe och kaka ska förtäras när vi jobbar.
Bilden är lite suddig och jag vet inte vad det beror på. Kanske är det för att denna Nikon ägare har fotat två Canon ägare...Jag kände att den darra till i handen då jag fotade. Men den får väl vänja sig. Elin använder ju också en Canon. Snacka om att vara en katt bland hermelinerna.

Ja...vad ska våran studio heta då? Jo.....

studioETTA´n

Bra namn va...??

Kram på er.....//AnnHelen

7 kommentarer:

  1. Den kommer bli toppen bra! Inte alls avundsjuk på er studio! Gr gr gr...

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat!! Ni är ju så duktiga!

    Kramar // Elin

    SvaraRadera
  3. Tack för idag A:et.... =)

    Hör fortfarande ett ringande ljud i öronen...=)

    Kram Tess

    SvaraRadera
  4. Längtar efter att se Ert nya hem. Roligt för Er. Lycka till, och du AnnHelen kul med din blogg. jag har lagt upp en sida men jag fattar inte hur jag kommer vidare. Du är duktig, du.Kram/Brita

    SvaraRadera
  5. Tur man har synen i halvskapligt skick...och vi fick ju lite gjort i alla fall...

    Finfin sida

    Kramen Tommy

    SvaraRadera
  6. Kul att kunna få följa dig och ditt fin fina arbete i en fotoblogg.
    Synd att avståndet är så långt...hade gärna beställt lite foton av dig annars.
    Kramar Vica

    SvaraRadera
  7. Så roligt det kommer att bli då det är klart! Lycka till med allt nu och kram på Dig!

    SvaraRadera