söndag 27 mars 2011

Ljussättning.....

....på olika sätt....

Har idag varit i vår studioETTA´n och testat olika sätt att ljussätta.....Tess...som är superduktig på sånt har försökt visa mig...och resultatet finns här nedanför....











Medan jag och Tess höll på och leka så jobbade Tommy för oss alla...han sågade och borrade...han satte upp krokar så att vi kan hänga våra jackor fint bla. Igår hade vi en riktig städdag där. Se så fint vi fått...
Nu har vi bara ett rum till att färdigställa så är allt klart sen....

Tummen upp för studioETTA`n


Vår blåa bakgrund som vi testade med idag.


Lite rekvisita.

Den enda som saknades idag för att göra allt komplett var Elin.....Kram till dig...:-)

Kram...//AnnHelen

5 kommentarer:

  1. Vart har ni köpt pallarna? Måste köpa mig en pall jag med, så man kan rulla runt lite proffsigt :-D

    SvaraRadera
  2. Mathias....

    Dom röda pallarna har jag köpt på biltema i Luleå...(det var innan biltema fanns här)...Billiga var dom också...kring 250:- om jag inte minns fel...

    //AnnHelen

    SvaraRadera
  3. Herregud vad ni jobbar!
    Hejja, hejja!! Jag känner mig faktist (tro det eller ej) frisk idag. Jippiiiii!

    Snart, mycket snart syns vi i en studio nära dig :-)!

    Kraaaaaaaaamisar!!! // Elin

    SvaraRadera
  4. Elin....så skönt att höra att du känner dig frisk...ser fram emot att vara med dig i studion...:-)

    Kram tillbaka...//A-H

    SvaraRadera
  5. Kanske på fredag.... =)

    Såååå laddad... har massor med bilder som ska redigeras på Melina o hennes vänner....=)

    Kramar Tess... till alla i ETTA´n.....!!

    SvaraRadera