onsdag 9 mars 2011

Premiär......

....och lite lek i studioETTA´n ikväll...
Tess var modell och var en strålande sådan...Ett tag så stormade det ordentligt där inne och det beror inte på att vi fajtades utan det var en fläkt som fick stå för blåsten...







Jag var totalt trött och slut efter en jobbig arbetsdag. Äter penicillin och är inte riktigt hundra efter min förkylning, men tillsammans med bägge T:na i studion så försvann allt onda och det var så roligt...
Jag bara älskar att stå där....och tillsammans med personer man tycker om så är det bara så kul Jag fick till och med låna ut min Nikon...och det säger inte lite det...

Nu väntar sängen för en till arbetsdag i morgon...
Kram och god natt...

//AnnHelen

2 kommentarer:

  1. Tänk vad lite swoosch kan göra.... =) fina bilder... och det kommer från modellen själv,..
    lika med MVG...fotograf...=)

    Tack för en trevlig afton i ljus o vind.... och så en del skratt så klart,...Krya på dig nu så att vi kan fortsätta experimenterar ljussätttning..=)

    Kramar Tess

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Vilka fina bilder på undersköna Tess, vad inspirerande.
    Precis vad jag behövde. En liten boost i rätt riktning.

    Kraaaamar!

    // Elin

    SvaraRadera